Szimeringek

Ipari szimering NBR anyagból

Ipari szimering NBR anyagból

A klasszikus szimeringek egy fémházból állnak, mely fémház egyrészt a dinamikus tömítőajkat hordozza, másrészt pedig a statikus tömítésért felelős. A szimeringek tömítőajka, amely általában elasztomer alapanyagból készül, a forgó tengely felületére fekszik fel. Eközben egy rugógyűrű nyomja radiálisan a tengely felületére. A forgó mozgás következményeként a tömítőajkaknál egy kb. 1 mikromilliméter méretű rés keletkezik. Ezen a résen keresztül olaj lép ki a tömítőajak kenéséhez. Széles választékukra való tekintettel keressék üzletünkben az Önök számára megfelelőt! NBR (Acrilnitril-Butadién-Kaucsuk) általánosan használt tömítésfajta, ami az ásványolaj bázisú kenőolajokkal és zsírokkal szembeni ellenállóképességének köszönhetően a leggyakrabban alkalmazott anyag. Hőmérséklet-tartomány: -40°C-tól +110°C-ig.

 

Ajánlatkérés

 


Ipari szimering VITON anyagból

Ipari szimering VITON anyagból

A klasszikus szimeringek egy fémházból állnak, mely fémház egyrészt a dinamikus tömítőajkat hordozza, másrészt pedig a statikus tömítésért felelős. A szimeringek tömítőajka, amely általában elasztomer alapanyagból készül, a forgó tengely felületére fekszik fel. Eközben egy rugógyűrű nyomja radiálisan a tengely felületére. A forgó mozgás következményeként a tömítőajkaknál egy kb. 1 mikromilliméter méretű rés keletkezik. Ezen a résen keresztül olaj lép ki a tömítőajak kenéséhez. Széles választékukra való tekintettel keressék üzletünkben az Önök számára megfelelőt!
FKM - Fluor-Kaucsuk
Kereskedelmi elnevezés: pl. Viton® (Du Pont-Dow Elastomers)
VITON tömítéseket felhasználhatunk ott, ahol a hőmérséklet vagy az egyéb környezeti viszonyok ezt megkövetelik. A Viton tömítéseknek kiváló az ellenállása az olajokkal, az ásványi savak nagy részével, az üzemanyagfajták többségével és a hidraulikus folyadékokkal szemben. Hőmérséklet-tartomány: -40°C-tól +220°C-ig.
A viton szimeringek rozsdamentes rugóval rendelkeznek, emiatt az élelmiszeriparban is felhasználhatóak.

 

Ajánlatkérés

 


Járműipari szimering

Járműipari szimering

A motorgyártás fejlődése a szimeringekkel szemben is egyre magasabb követelményeket támaszt. Az egyre magasabb fordulatszámok és olajhőmérséklet, az olajcserék közti hosszabb időközök, a nagyobb mértékben adalékolt olajak, amelyek agresszívabban hatnak a felhasznált alapanyagokra, új, tartósabb megoldást igényelnek. A jövő tömítőanyaga a szimeringek esetében a politetrafluor-etilén, röviden PTFE. Előnyei: alacsonyabb súrlódás, kisebb teljesítményfelvétel. Szárazon futás és elégtelen kenés esetén is alkalmazható. Hőállóság: -30 °C és +200°C között. Rendkívüli ellenállóképesség vegyi anyagokkal szemben.
Gépjármű-szimeringek: főtengely-szimering, vezérműtengely-szimering, nyeles tengely-szimering, féltengely-szimering, kerékagy-szimering, váltó-szimering, kormánymű-szimering, szervó szivattyú-szimering.
Motorkerékpár: főtengely-szimering, váltó-szimering, teleszkóp-szimering, kerékagy-szimering. A gyártmánylisták a zoll-os méretrendszerű típusokat is tartalmazzák, jobbos illetve balos forgásirány kivitelben.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

 

Ajánlatkérés

 


V-gyűrű

V-gyűrű

Teljes mértékben gumiból készülő tömítés, forgó tengelyekhez történő alkalmazásokhoz. Axiális irányban fejti ki tömítő hatását. Elhelyezkedhet a csapágyfedélen, a csapágygyűrűn vagy bármilyen alkalmas fém szorítógyűrűn. A nitril gumiból készült V-gyűrűk tág határok között alkalmazkodnak többféle méretű tengelyhez, szétszerelés nélkül.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

 

Ajánlatkérés

 


G-gyűrű

G-gyűrű

A radiális tengelytömítő-gyűrűk jelentik ennek a népszerű, alacsony költségű megoldásnak a legáltalánosabb termékválasztékát. Szinte minden alkalmazáshoz megfelelnek: legyen szó nagy fordulatszámú tengelyről, vagy alacsony fordulatszámú, változó irányú forgásról.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

 

Ajánlatkérés

 


Pneumatikus tömítések

Pneumatikus tömítések

A hidraulikus (vagy pneumatikus) rendszerekben a munkaközeg (folyadék vagy gáz) általában nyomás alatti zárt rendszert alkot. A munkaközeg az őt körülvevő, egymáshoz rögzített vagy egymáshoz képest elmozduló alkatrészek között a külső térbe távozna, ha ezt a tömítés meg nem akadályozná, ezért nincs olyan hidraulika alkatrész, hidraulikus elem, amelyben tömítésre ne lenne szükség. Karmantyúk szállítását általában import gyártmányokból egyedi megrendelésre vállaljuk, pontos méret- és profil egyeztetés után, illetve az üzemelési körülmények ismeretében – tekintettel a különösen szerteágazó méret- és típusválasztékra.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

 

Ajánlatkérés

 


Csúszógyűrűs tömítés

Csúszógyűrűs tömítés

A csúszógyűrűs tömítés (mechanikus tömítés) szinte teljesen egyeduralkodóvá vált a szivattyúk tengelytömítés problémáinak a megoldására. Számos olyan előnye van a tömszelencés (zsinóros tömítés) megoldással szemben. A csúszógyűrűs tömítések megtalálhatóak a háztartási, mezőgazdasági és ipari szivattyúkban egyaránt. A tömítések különféle kivitele és anyaga megoldja a szivattyúk cseppmentes tömítését szinte akármilyen közeggel szemben (hideg és meleg víz, ásványi olajok, enyhe vagy agresszív savak és lúgok, vegyszerek, stb.)
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

 

Ajánlatkérés

 


Spring energized PTFE seal

Spring energized PTFE seal

A rugós, teflonos (PTFE) tömítések extrém hőmérsékletet, nagy nyomást, kémiailag is statikus és dinamikus tömítést kínálnak a legigényesebb alkalmazásokhoz. Vékony, rugalmas PTFE tömítéssel ellátott, rugalmas kialakítású rugó a tömítőelemre való kifelé irányuló nyomást alkalmazza.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

 

Ajánlatkérés

 


Tengely javító persely

Tengely javító persely

A hatékony tömítés egyik fontos előfeltétele, hogy a tömítőajkak a tengelyen sima, körkörös felületen fussanak. Ha a felület megsérül, elhasználódik – vájat képződik –, a tömítés nem tudja tovább betölteni szerepét, ami nem más, mint a kenőanyag megtartása és a szennyezők – szilárd részecskék, folyadékok vagy nedvesség – kizárása. Az SKF Speedi-Sleeve persely – a tengelyvégen „berágódott” tömítőfelület letakarásával (a perselyt feltoljuk az elhasználódott tengelyvégre) – az eredeti méretű tömítés (szimering gyűrű) ajkának új futófelületet ad. A szereléshez nincs szükség különleges eszközökre. Fakalapács és fogó – ez minden, amit használnunk kell.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

 

Ajánlatkérés